Caută

luni, 19 octombrie 2015

Ea...


Ea este îngerul păzitor ce are grijă de mine.
Ea este eroina mea.
Ea este cea care m-a învățat să merg, să mănânc, să vorbesc, să fiu om.
Ea este cea care m-a învățat diferența dintre bine și rău.
Ea este cea care m-a învățat diferența dintre a fi și a avea.
Ea este cea care îmi oferă dragoste necondiționată.
Ea este cea care m-a învățat să fiu eu, autentică. originală și să nu fac parte din „turmă”
Ea este cea care m-a înățat să fac diferența dintre prieteni falși și prieteni adevărați.
Ea este cea care zilnic se trezește pentru a-mi face mie viața mai bună.
Ea este singura care plânge odată cu mine.
Ea este singura care zace la pat odată cu mine.
Ea este cea care m-a învățat că minciuna are picioare scurte.
Ea...

Ea m-a învățat ce înseamnă viața, omenia și cum trebuie să fiu.
Ea este exemplul meu.
Cu bune, cu rele, cu greșeli și cu decizii corecte, ea este mama mea.

mama...

mă mândresc cu ea pentru că dintr-o persoană simplă fără idealuri în viață a devenit o femeie demnă, o lady.
Pentru că este o luptătoare.
Pentru că este curată și îngrijită și pentru că mă învață și pe mine să fiu așa.
Pentru tot ce este ea și pentru tot ce devin eu.

...mâinile ei muncite duc ani de trudă în care viața a pus-o la grele încercări, dar care într-un final a trecut și prin foc pentru a rămâne alături de mine în condiții bune.
...chipul ei este unul de înger. Nu se ascunde după o mască.
...corpul ei este unul perfect.

mama...o iubesc atât de mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu