Caută

marți, 10 noiembrie 2015

SUNT SAU NU o plagiatoare?

DRAGI CITITORI,

De multe ori am fost acuzată că plagiez anumite persoane. Că vreau să fiu ca acele persoane și că ele sunt modelul meu. Ba chiar unele se cred așa importante încât spun: „Dacă nu eram eu, tu nu auzeai așa ceva”
Deși nu datorez nimănui nici un fel de explicație, astăzi mă voi apăra pentru că este dreptul meu.
Dacă voi auziți în mod repetat un cuvânt ce vi se pare drăguț nu ajungeți să îl folosiți și voi? Nu oare de la părinți învățăm cuvinte pe măsură ce creștem? Așa e și cu anumiți oameni... asta înseamnă că „furi ” ?
Nu am furat nimănui nimic. Tot ce datorez oamenilor e respectul. Îi respect pe fiecare în parte și de aceea nu caut să înjosesc sau supăr pe cineva.
Sunt împăcată cu propria persoană și deși nu fac parte din turmă, mă simt bine în pielea mea, unică. Și dacă rostesc un cuvânt pe care altă persoană îl aduce în grup ( practic o persoana X învață un cuvânt și dacă mie îmi place și încep să-l folosesc) asta nu înseamnă că acea persoană e foarte importantă pentru mine.
Nu caut să fiu o persoană tipică. Urăsc asta. Îmi place să mă fac remarcată cu felul meu de a fi: vorbăreață, jucăusă, naivă.
Asta sunt eu și dacă vreodată preiau ceva de la o persoană ( obicei, vorbă, etc) aceasta ar trebui să se simtă mândră pentru faptul că e un exemplu bun pentru mine sau pentru oricine altcineva.
Nu ar trebui nimeni să se ambaleze pentru faptul că a venit la job\școală cu o pereche de adidași și mâine un coleg vine cu aceeași încălțăminte. Ci ar trebui să fie mândru că e un exemplu.
TU CE PĂRERE AI DE Copiat\Plagiat\Imitat?


Cu toată sinceritatea,
   ANDREEA :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu