Caută

miercuri, 25 noiembrie 2015

Sunt cine vreau să fiu.




Nu voi mai pretinde că sunt altcineva decât cine sunt. Eu sunt eu.
Sunt Andreea.
Nu cer ceva ce nu pot oferi.
Deși nu îmi place să o fac, rămân uneori datoare...
Vârsta mea nu are nici o importanță. Buletinul meu zace în portofel într-un buzunar ascuns.
Sunt veșnic copil și veșnic adult.
Sunt o iubitoare de copii și îmi place să mă implic în jocuri și proiecte cu aceștia.
Ador animalele.
Iubesc România, iubesc românii.
Eu sunt Andreea. Nu știu ce pot, ce nu pot, nu îmi cunosc limitele, uneori nu știu cine sunt și nimeni nu are dreptul să-mi spună: „Tu ești aia și poți aia” . Nu!
Eu am drumul meu. Vreau să fie poleit cu iubire, fericire, pace și oameni.

Drumul meu vreau să aibă oameni demni de mine.

Știți eram într-un magazin, îmi cumpăram adidași. Am intrat într-un magazin renumit pentru articolele sport. Bineînțeles că prima reacție a unei prietene a fost: „ Fată, dar nu e prea scump?” și atunci mi-am amintit o vorbă spusa de Irina Binder : „ Nimic nu e prea scump pentru mine”. Acesta este doar un exemplu în care am întânlit oameni ce voiau să-mi impună limite. Să-mi spună ce merit, ce nu merit.

Eu sunt eu . Am calități, am defecte, am un suflet, am o parte rea pe care încerc să o înlătur. Uneori mă ascund după o mască , iar cu unii sunt doar eu. 
Și am luat o decizie :

Acum voi face o schimbare.
Dacă nu mai auzi nimic de mine, înseamnă că și tu ești una dintre schimbări :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu