Caută

duminică, 15 noiembrie 2015

ȚARA DE DUCE DE RÂPĂ ???

„Țara se duce de râpă”

De când cu francezii, pe facebook circulă acest citat. Românii sunt revoltați . Dar, vai ! De ce nu mă miră?
Acest citat mi se pare cel mai copilăros și patetic citat auzit vreodată. De ce? Pentru că toată lumea îl folosește, dar nu schimbă nimic.
Din câte se știe România este un stat democratic. Avem munte, mare, climă perfectă și suntem în centrul Europei. Parctic, Dumnezeu ne-a dat, dar nu poate să ne bage și în sac.
De ce se duce de râpă? Din cauza nepăsării, a neglijenței, a noastră. Din cauza noastră.
Cum spuneam...e sunt stat democratic.

Democrație = majoritatea conduce

Cine e majoritatea ? Popurul. Deci de ce se întâmplă cu țara? E condusă de popor.
Pentru toate legile, pentru toți conducătorii noi am votat și noi îi putem da jos. Dar dacă pică unul , credeți că o să vină altul mai bun? Niciodată. Ar fi un miracol de Crăciun J
Revenind...poporul conduce, poporul alege! Prin vot tot ce înseamnă România este decizia noastră. De ce ne plângem? Degeaba.

Mai bine am ieși din peșteri și ne-am face auziți. Am striga în gura mare că avem, că putem și că ne PASĂ.
Mai bine am sparge granița leneviei și am pune mâna să facem ceva. Să strângem gunoailele, să curățăm tot. Să cultivăm mai mult. Să fondăm centre pentru dezvoltarea socială și culturală a copiilor. Să luăm de la fiecare cetățean un leu pe lună și în final...să ne plătim datoriile față de alte state cu acești bani.
Haideți să ne pese , să luăm decizii, să punem piciorul în prag.
Vezi un om leșinat pe stradă? Nu-l lăsa așa. Vezi un copil vânzând flori în piață? Nu-l lăsa așa.
Haideți să ne trezim din somnul acesta . Să ieșim la lumină și să vină soarele și în România.



Haideți să fim mândri că suntem români, pentru că e o țară minunată și nu se duce de râpă. De râpă ne ducem noi, în fiecare zi păsându-ne tot mai puțin de ea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu